Puslien teko

Tee itse - polyuretaanipuslat 20. Mistä sorvi harrastajakäyttöön? Lisää tuloksia kohteesta overdrive. SIKAFLEX ja puslien teko?


Välimuistissa Samankaltaisia 6. ONko kukaan koittanut koskaan tai varmasti on,Mutta onko kestänyt hyvin?

Huhu kertoo että ovat ainakin vanhempiin moottoripyöriin tehneet puslia noin,KUn . Kovaa muovia ei muuten voi käyttää taka-akselin puslissa ainakaan molemmissa päissä, koska tukivarsien pitää päästä kiertymään joustoissa. Siel pitäs polyuretaani puslien teko onnistua. Usein kysyttyjä kysymyksiä. Miksi uretaaniset puslat?


Alla vastaamme mahdollisesti mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Auton alustassa on lukuisia kumipuslia, jotka mahdollistavat tukivarsien liikkumisen, kumipuslien . ViestiKirjoittaja Nuhvelentti 30.

Kaivinkoneen puomin välysten korjaukseen vinkkejä? Silloin ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä tai teettää osat. Muotin teko voi olla haastavaa, mutta harjoittelemalla ja kokeilemalla homman oppii, ja tee-se-itse-nikkarin kannattaa jo pelkästä mielenkiinnosta . Hei, eräs alustan pusla on väljä.


Siihen liittyvä osa olisi Ranskan-tilauksena satasen ja aikaa viikkoa. PU- puslia , joilla voisi korvata yleisimpiä kumipuslia tai jotakin alan valmistajaa? Kriteerinä muotissa oli, että sen osat tulisi olla mahdollisimman helpolla (ja halvalla :-)) ilman spesiaalityökaluja valmistettavissa.


Tämä ajatus olisi hyvin täyttynytkin, mutta ongelmaksi muodostuu lähinnä uretaaniseoksen pitkä kuivamisaika, jolloin kaikkine hommineen yhden auton puslien tekoon olisi menyt lähes viikko. Yhden puslan joudun ostamaan, mutta noita muoviholkkeja ei haluttais ostaa, ne on livenäkin sen näköisiä että en kymppiä niistä pulittas. Liian kovien puslien kanssa on vaarana rungon tai akselin korvakkeiden repeäminen.


Aiempi nimimerkki Viilari . Kun oviin ohjureita oon teettäny polyeteenistä ja nailonista ja tms tavarasta niin ne on kyllä kivikovia noihin superflexseihin verrattuna. Re: Camber-puslien teettäminen! No hinnasta en osaa viel sanoo sen enempää mut kysyin Vink:ltä niin puslien teko pitäis kyllä onnistua!


Ilmottelen sitten kun saan orkkis (tai oikeastaan nekin on jo kopiot) puslat itselle niin kyselen sit sielt firmasta tarkemmin. ETSI:llä hain ja löysin työkalun teko -ohjeetkin poikittaistuen puslaan. Mitenkähän mahtaa olla pitkittäistuen puslan kanssa?


Ei niin helposti löytynyt.

Tarviiko kuinka erilaisia (koko) vehkeitä? Onko itse tehtävissä tuo työ noin yleisesti? Lisäksi katsastuksessa herjasi käsijarrusta. Toinen puoli ei toimi ja toinen . Puslan tulee olla joustava, sillä akselisto kiertyy ja kääntyy moneen suuntaan sen tehdessä tienpintaa myötääviä liikkeitä. Yleisin valmistusmateriaali on kumi, jonka keskelle on valettu teräsholkki.


Pusla kiinnittyy holkin läpi menevällä pultilla. Ajomukavuuteen vaikuttaa puslan välittämä melu auton hyttiin. Koko komeus sitten sujautetaan poistettavan puslan ja hylsyn lävitse runkoon kiinni. Kierretään mutteria ja siten putken palaa ylöspäin kunnes puslan liimaukset pettävät.


Periaatteessa puslan pitääs tipahtaa irrottuaan, mutta kyl niitä saa myös suostutella. Eniten aikaa menee työkalujen tekoon ja . Kyselin jo yyveellä noita puslia ja bambridge ilmoitti että 5:lle sarjalle kun saadaan kiinnostusta niin hän valmistaa puslat. Puslat on luultavasti nyt teon alla, ilmottelen tarkemmin nuo maksuhommelit yms. Onkos foorumilaisilla suositella jotain tietyn merkkisiä puslia ? Itse ajattelin noita heikan myymiä. Puslien vaihtoon ja akselistojumppaan meni ehkä tuntia suojauksineen ja prässin tekoon tuntia.


En tosiaan tiedä lähteekö . Runko ei ole vielä tullut mutta ensiviikolla senkin pitäisi olla minulla, nyt on melkein kaikki osat kasassa lukuunottamatta uusia kahvakumeja ja peltiosien maalaus vielä vaiheessa. Tämän päivän hommiin kuului uusien puslien teko nailonista. Kuva Ukkokin oli innostunut näpertelemään yksi päivä kun jätin .

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aurinkokellon suunta

Lattiakaivon tiivisteen vaihto

Spinaalistenoosi leikkaus riskit