Diy sisustus

StyleRoomista löydät inspiroivimmat kuvat ja kodit. Tervetuloa mukaan sisustusyhteisöön! DIY-sivuiltamme löydät ideoita ja vinkkejä erilaisiin tee se itse -ratkaisuihin, joiden avulla voit tuoda oman kotisi sisustukseen persoonallista otetta.


DIY-blogijutuissa avaamme tarkemmin . Omatoiminen pintaremppaaja, jolla pysyvät käsissä työkalut naulapyssystä sirkkeliin. Virkkaukseen erikoistunut blog: lasten asusteita, kodin ja lastenhuoneen sisustusta.

Katso hauskat ideat täältä! Varmaankin monessa teinityttöä kasvattavassa perheessä nousee jossain vaiheessa teemaksi huoneen ilmeen pikainen uusiminen. Ilmeisemmin se tapahtuu tytön täyttäessä tai vuotta. Vaikka huone olisikin hiljan remontoitu ja näyttäisi siistiltä, perustelee huoneen omistaja syitä uusia huoneen sisustus väitteillä että . Suurin osa on myös hyvin edullisia, joten kopioi ihmeessä vinkit itsellesi, jos inspiroidut.


Clickaamalla kuvaa pääset alkuperäiseen . Olen avannut blogini kautta ovet kotiimme. Olen julkaissut paljon sisustukseen liittyviä postauksia huone kerrallaan. Olen myös jakanut tänne ideoita käsin tehtyihin sisustusyksityiskohtiin.

DIY projektit - sisustus. Kertonut vinkkejä miten kierrättämällä saa kauniita juttuja helposti ja olen myös esitellyt lempparihuonekaluni. Puuhella sopii nyt valkoiseksi maalattuna paremmin keittiön ja koko talon muuhun sisustukseen. Keittiö muuttui valoisammaksi ja kepeämmäksi, kun tumma liesi ja seinä eivät sitä enää hallitse.


Puuliesi myös pieneni samalla kun sen väri vaaleni. Tiiliseinän nurkkakaan ei ole enää synkkä ja pimeä. Maalilla saa yllättävän . Minulla on ollut tapana jo parin vuoden ajan tehdä jouluinen asetelma sohvapöydälle. Luonnonläheisempi sisustus miellyttää nykyään enemmän kuin bling bling, joten tämän vuoden asetelma koostuu havuista, kävyistä ja kynttilöistä.


Mä oon ollut aina kova näpertämään kaikkea kotona. Meidän ystäväpiirissä meidän kotia kutsutaan muuttuvaksi labyrintiksi, koska kun mä saan sisustus - sätkyn saattaa olohuone heilahtaa ruokailutilan puolelle ja päinvastoin tai kolmen istuttava sohva liukua näppärästi yläkerrasta portaikkoa pitkin . Lue 3blogipostausta aiheesta diy sisustus. Teippi myös liimautui aina vain uudestaan ja uudestaan, kun muokkasin kaupunkisiluettia mieleni mukaan. Nyt huoneeseen on mietinnässä sänky. Olisiko se sänky päädyillä vai runkopatjasänky?


Koulupöytää ei huoneeseen yritetäkään mahduttaa, sillä se . Mieheni oppi vuoden aikana ostamaan minulle kukkia. Tälle tavalle toivon hartaasti jatkoa!

Työhuoneen sisustus toimivaksi. Sisustuskärpänen on purrut tätä tuunaajaa ja pahemman kerran, sillä täältä pesee heti perään toinen ei-muoti-aiheinen ohje – tänään me tuunataan korilamppu! Sain idea hetki sitten Pinterestissä vastaan tulleista versioista joita ei meinannyt löytyä sellaisenaan . Raksablogi jossa inspiraationa skandinaavinen minimalismi ja vinkit, kuinka sisustaa pienelläkin budjetilla. Pikkuisten koiranpentujen vuoksi olen viime aikoina viettänyt kaiken vapaa-aikani tiiviisti kotosalla.


On siis ollut aikaa katsella omia nurkkia sillä ( sisustus )silmällä. Minun vanha työhuoneenihan on ollut vähän vaiheessa jo siitä saakka, kun muutin toukokuussa toimistoni Jyväskylän Tourulaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Aurinkokellon suunta

Lattiakaivon tiivisteen vaihto

Spinaalistenoosi leikkaus riskit